Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení : rozvoj vnímání a poznávání /

Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat takovou činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých funkcí a přispívá k nápravě příslušné specifické poruchy učení. V úvodu autorka popisuje, jak s cvičeními pracovat, a s...

Celý popis

Hlavní autor: Pokorná, Věra, 1939-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2007
Vydání: Vyd. 4.
Edice: Speciální pedagogika
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01628nam a2200289 4500
001 12145
005 20221012085602.0
008 080529s2007 xr |||||||||u||||czecze d
020 |a 9788073673505  |q (brož.) :  |c 165.00 Kč 
040 |a FMG501  |b cze 
080 |a 376  |2 h 
080 |a 316.346.32-053.2-056.49  |2 h 
080 |a 316.346  |2 h 
100 1 |a Pokorná, Věra,  |d 1939-  |4 aut  |9 22732 
245 1 0 |a Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení :  |b rozvoj vnímání a poznávání /  |c Věra Pokorná 
250 |a Vyd. 4. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2007 
300 |a 153 s. :  |b il., tabulky ;  |c 24 cm 
490 1 |a Speciální pedagogika 
500 |a Navazuje na monografii Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení 
520 2 |a Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat takovou činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých funkcí a přispívá k nápravě příslušné specifické poruchy učení. V úvodu autorka popisuje, jak s cvičeními pracovat, a stručně vysvětluje problematiku jednotlivých specifických poruch učení, kterými se cvičení zabývají. 
653 |a specifické poruchy učení  |a děti  |a problémové děti  |a výchova a vzdělávání  |a psychologie dítěte  |a cvičení  |a rozvoj vnímání 
830 0 |a Speciální pedagogika  |9 32166 
910 |a FMG501 
942 |c KN 
999 |d 12145 
993 |0 0  |1 421450087991  |4 0  |6 R_376  |7 0  |9 15434  |a 65.00  |b 0  |c 87991  |d 2008-05-29  |e 0  |f REPISTE  |g R 376  |h 165.00  |i Šenkeřík  |j 127  |l REPISTE  |n 0  |r 2022-10-11  |t 5  |w 2022-10-11  |y KN