Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence /

Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své předno...

Celý popis

Hlavní autor: Armstrong, Thomas, 1951-
Další autoři: Heinlen, Marieka, Škapa, Martin
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Konspekt: 373.2/.3
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02540nam a2200325 4500
001 17287
005 20221012000118.0
008 131011s2011 xr |||||||||u||||czecze d
020 |a 9788026200192  |q (brož.) :  |c 345.00 Kč 
040 |a FMG501  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 316.346.32-053.5  |2 h 
080 |a 159.9  |2 h 
100 1 |a Armstrong, Thomas,  |d 1951-  |7 xx0144580  |4 aut 
245 1 0 |a Každý je na něco chytrý :  |b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence /  |c Thomas Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Škapa] ; [ilustrace Marieka Heinlen] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2011 
300 |a 253 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 2 |a Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou "chytré na slova", "hudebně chytré", "chytré na logiku", "obrazově chytré", "tělesně chytré", "chytré na lidi", "chytré na sebe" či "chytré na přírodu". Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. 
653 |a děti školního věku  |a inteligence(schopnost)  |a talent  |a rozvoj osobnosti  |a výchova dítěte 
700 1 |a Heinlen, Marieka  |4 ill 
700 1 |a Škapa, Martin  |4 trl 
765 0 |t You're smarter than you think 
910 |a FMG501 
942 |c KN 
999 |d 17287 
993 |0 0  |1 421450102536  |4 0  |6 R_316346  |7 0  |9 22036  |a 100.00  |b 0  |c 102536  |d 2013-10-11  |e 0  |f REPISTE  |g R 316.346  |h 345.00  |i Pařízek Opatov  |j 127  |l REPISTE  |n 0  |r 2022-10-12  |t 5  |w 2022-10-12  |y KN 
993 |0 0  |1 421450104344  |4 0  |6 P_316346  |7 0  |9 22037  |a 120.00  |b 0  |c 104344  |d 2014-06-23  |e 5  |f PASKOV  |g P 316.346  |h 345.00  |i Pařízek Opatov  |j 127  |l PASKOV  |n 0  |r 2022-10-12  |s 2016-01-12  |t 5  |w 2022-10-12  |y KN