Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence /
Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své předno...
Hlavní autor: | Armstrong, Thomas, 1951- |
---|---|
Další autoři: | Heinlen, Marieka, Škapa, Martin |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Konspekt: | 373.2/.3 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02540nam a2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 17287 | ||
005 | 20221012000118.0 | ||
008 | 131011s2011 xr |||||||||u||||czecze d | ||
020 | |a 9788026200192 |q (brož.) : |c 345.00 Kč | ||
040 | |a FMG501 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 316.346.32-053.5 |2 h | ||
080 | |a 159.9 |2 h | ||
100 | 1 | |a Armstrong, Thomas, |d 1951- |7 xx0144580 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Každý je na něco chytrý : |b jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / |c Thomas Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Škapa] ; [ilustrace Marieka Heinlen] |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
300 | |a 253 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou "chytré na slova", "hudebně chytré", "chytré na logiku", "obrazově chytré", "tělesně chytré", "chytré na lidi", "chytré na sebe" či "chytré na přírodu". Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. | |
653 | |a děti školního věku |a inteligence(schopnost) |a talent |a rozvoj osobnosti |a výchova dítěte | ||
700 | 1 | |a Heinlen, Marieka |4 ill | |
700 | 1 | |a Škapa, Martin |4 trl | |
765 | 0 | |t You're smarter than you think | |
910 | |a FMG501 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 17287 | ||
993 | |0 0 |1 421450102536 |4 0 |6 R_316346 |7 0 |9 22036 |a 100.00 |b 0 |c 102536 |d 2013-10-11 |e 0 |f REPISTE |g R 316.346 |h 345.00 |i Pařízek Opatov |j 127 |l REPISTE |n 0 |r 2022-10-12 |t 5 |w 2022-10-12 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 421450104344 |4 0 |6 P_316346 |7 0 |9 22037 |a 120.00 |b 0 |c 104344 |d 2014-06-23 |e 5 |f PASKOV |g P 316.346 |h 345.00 |i Pařízek Opatov |j 127 |l PASKOV |n 0 |r 2022-10-12 |s 2016-01-12 |t 5 |w 2022-10-12 |y KN |