Umíte to s pohádkou? : práce s příběhy v MŠ a ZŠ /
Autorka vychází z premisy, že příběhy jsou pro děti neocenitelným zdrojem zábavy a poučení. Nabízejí však učitelé a vychovatelé ve školách, ale i rodiče doma dětem dostatek podnětů, jak získávat informace pomocí tohoto přirozeného a pro děti přitažlivého procesu? Nacházejí možnosti, jak dětem zprost...
Hlavní autor: | Doláková, Sylvie |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2015
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02411nam a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 22443 | ||
005 | 20221012085913.0 | ||
008 | 170130s2015 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788026209331 |q (brožováno) : |c 199.00 Kč | ||
040 | |a FMG501 |b cze |e rda | ||
080 | |a 373.24 |2 h | ||
100 | 1 | |a Doláková, Sylvie |7 mzk2006363604 |4 aut |9 36056 | |
245 | 1 | 0 | |a Umíte to s pohádkou? : |b práce s příběhy v MŠ a ZŠ / |c Sylvie Doláková |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2015 | |
300 | |a 119 stran : |b černobílé ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Autorka vychází z premisy, že příběhy jsou pro děti neocenitelným zdrojem zábavy a poučení. Nabízejí však učitelé a vychovatelé ve školách, ale i rodiče doma dětem dostatek podnětů, jak získávat informace pomocí tohoto přirozeného a pro děti přitažlivého procesu? Nacházejí možnosti, jak dětem zprostředkovat nejen poznání, ale využít i neopakovatelnou atmosféru, kterou vyprávění s sebou přináší? A poskytují samotné školy, stejně jako učební osnovy, dostatek prostoru pro tuto prastarou, a přesto neocenitelnou metodu? V odpovědích na tyto otázky se lidé zabývající se výchovou a vzděláním dětí dozvědí, jak dokonale využít širokého spektra aktivit, které každý příběh poskytuje, jak co nejlépe zakomponovat příběh do aktivizačních činností prolínajících všemi složkami výchovy a vzdělání. Příběhy nabízejí materiál pro tzv. mezipředmětové vztahy. Kniha rovněž shrnuje teoretické poznatky, které jsou ve druhé části zakomponovány do konkrétních témat s ukázkami práce s dětmi. | |
653 | |a pohádky |a metodika |a výchova |a vzdělávání |a předškoláci |a školáci |a mateřské školy |a základí školy |a aktivizační metody ve výuce |a výchova dítěte |a pedagogické aspekty | ||
910 | |a FMG501 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 22443 | ||
993 | |0 0 |1 421450111739 |4 0 |6 P_37324 |7 0 |9 28670 |a 149.25 |b 0 |c 111739 |d 2017-02-17 |e 3 |f PASKOV |g P 373.24 |h 199.00 |i Kosmas |j 127 |l PASKOV |m 7 |n 0 |q 2030-04-01 |r 2022-10-12 |s 2017-04-21 |t 5 |w 2022-10-12 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 421450111740 |4 0 |6 R_37324 |7 0 |9 28671 |a 149.25 |b 0 |c 111740 |d 2017-02-17 |e 4 |f REPISTE |g R 373.24 |h 199.00 |i Kosmas |j 127 |l REPISTE |m 4 |n 0 |r 2024-04-16 |s 2024-02-20 |t 5 |w 2022-10-12 |y KN |