Umíte to s pohádkou? : práce s příběhy v MŠ a ZŠ /

Autorka vychází z premisy, že příběhy jsou pro děti neocenitelným zdrojem zábavy a poučení. Nabízejí však učitelé a vychovatelé ve školách, ale i rodiče doma dětem dostatek podnětů, jak získávat informace pomocí tohoto přirozeného a pro děti přitažlivého procesu? Nacházejí možnosti, jak dětem zprost...

Celý popis

Hlavní autor: Doláková, Sylvie
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2015
Vydání: Vydání první
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02411nam a2200277 i 4500
001 22443
005 20221012085913.0
008 170130s2015 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788026209331  |q (brožováno) :  |c 199.00 Kč 
040 |a FMG501  |b cze  |e rda 
080 |a 373.24  |2 h 
100 1 |a Doláková, Sylvie  |7 mzk2006363604  |4 aut  |9 36056 
245 1 0 |a Umíte to s pohádkou? :  |b práce s příběhy v MŠ a ZŠ /  |c Sylvie Doláková 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2015 
300 |a 119 stran :  |b černobílé ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 2 |a Autorka vychází z premisy, že příběhy jsou pro děti neocenitelným zdrojem zábavy a poučení. Nabízejí však učitelé a vychovatelé ve školách, ale i rodiče doma dětem dostatek podnětů, jak získávat informace pomocí tohoto přirozeného a pro děti přitažlivého procesu? Nacházejí možnosti, jak dětem zprostředkovat nejen poznání, ale využít i neopakovatelnou atmosféru, kterou vyprávění s sebou přináší? A poskytují samotné školy, stejně jako učební osnovy, dostatek prostoru pro tuto prastarou, a přesto neocenitelnou metodu? V odpovědích na tyto otázky se lidé zabývající se výchovou a vzděláním dětí dozvědí, jak dokonale využít širokého spektra aktivit, které každý příběh poskytuje, jak co nejlépe zakomponovat příběh do aktivizačních činností prolínajících všemi složkami výchovy a vzdělání. Příběhy nabízejí materiál pro tzv. mezipředmětové vztahy. Kniha rovněž shrnuje teoretické poznatky, které jsou ve druhé části zakomponovány do konkrétních témat s ukázkami práce s dětmi. 
653 |a pohádky  |a metodika  |a výchova  |a vzdělávání  |a předškoláci  |a školáci  |a mateřské školy  |a základí školy  |a aktivizační metody ve výuce  |a výchova dítěte  |a pedagogické aspekty 
910 |a FMG501 
942 |c KN 
999 |d 22443 
993 |0 0  |1 421450111739  |4 0  |6 P_37324  |7 0  |9 28670  |a 149.25  |b 0  |c 111739  |d 2017-02-17  |e 3  |f PASKOV  |g P 373.24  |h 199.00  |i Kosmas  |j 127  |l PASKOV  |m 7  |n 0  |q 2030-04-01  |r 2022-10-12  |s 2017-04-21  |t 5  |w 2022-10-12  |y KN 
993 |0 0  |1 421450111740  |4 0  |6 R_37324  |7 0  |9 28671  |a 149.25  |b 0  |c 111740  |d 2017-02-17  |e 4  |f REPISTE  |g R 373.24  |h 199.00  |i Kosmas  |j 127  |l REPISTE  |m 4  |n 0  |r 2024-04-16  |s 2024-02-20  |t 5  |w 2022-10-12  |y KN