Mám dyslexii : průvodce pro dospívající a dospělé se specifickými poruchami učení /
V populaci je minimálně 5 % dospělých, kteří trpí jednou z poruch učení, stejné procento je mezi dospívajícími a studenty. Práce s nimi je zatím v počátcích - jsou vytvářena diagnostická kritéria a formy intervence (pomoci). Děti i dospělí s dyslexií často zažívají pocity zahanbení a neúspěch, což p...
Hlavní autor: | Zelinková, Olga |
---|---|
Další autoři: | Čedík, Miloslav, 1926- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2013
|
Vydání: | Vydání 1. |
Edice: |
Rádci pro zdraví
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02319nam a2200349 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 25266 | ||
005 | 20221012090005.0 | ||
008 | 190612s2013 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788026203490 |q (brožováno) : |c 199.00 Kč | ||
040 | |a FMG501 |b cze |e rda | ||
080 | |a 376 |2 h | ||
080 | |a 616 |2 h | ||
100 | 1 | |a Zelinková, Olga |7 jn20001227279 |4 aut |9 27162 | |
245 | 1 | 0 | |a Mám dyslexii : |b průvodce pro dospívající a dospělé se specifickými poruchami učení / |c Olga Zelinková, Miloslav Čedík |
250 | |a Vydání 1. | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2013 | |
300 | |a 139 stran : |b ilustrace |c 20 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Rádci pro zdraví | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a V populaci je minimálně 5 % dospělých, kteří trpí jednou z poruch učení, stejné procento je mezi dospívajícími a studenty. Práce s nimi je zatím v počátcích - jsou vytvářena diagnostická kritéria a formy intervence (pomoci). Děti i dospělí s dyslexií často zažívají pocity zahanbení a neúspěch, což představuje dlouhodobou zátěž. Vlivem poruchy podávají výkony horší, než odpovídá jejich možnostem, přestávají si věřit nejen v rizikové oblasti, ale i v těch, v nichž byli dosud úspěšní. Hlavním cílem knihy je pomoci čtenáři se specifickými poruchami učení orientovat se ve svých obtížích, uvědomovat si její příčiny a projevy, hledat cesty, jak projevy poruchy překonávat. Publiakci uvítají rovněž středoškolští a vysokoškolští pedagogové, zaměstnavatelé a další zájemci, kteří chtějí lépe pochopit projevy a potíže osob s poruchami učení. [ Zdroj: Web obalkyknih.cz ] | |
653 | |a dyslexie |a specifické poruchy učení |a speciální pedagogika |a pedagogická diagnostika |a dospělí |a dospívající mládež | ||
700 | 1 | |a Čedík, Miloslav, |d 1926- |7 jk01021093 |4 aut | |
830 | 0 | |a Rádci pro zdraví |9 32195 | |
901 | |b 9788026203490 |f 1. vyd. |o 20130516 | ||
910 | |a FMG501 | ||
942 | |c KN | ||
998 | |a 002435985 | ||
999 | |d 25266 | ||
993 | |0 0 |1 421450117650 |4 0 |6 R_376 |7 0 |9 32294 |a 80.00 |b 0 |c 117650 |d 2019-06-12 |e 0 |f REPISTE |g R 376 |h 199.00 |i Pařízek Opatov |j 127 |l REPISTE |n 0 |r 2022-10-12 |t 5 |w 2022-10-12 |y KN |