Pohádka o modrém vagonku /
Zvědavý vagonek, který by chtěl každému pomáhat, zažívá různá dobrodružství, a nakonec sveze děti na výlet. Jednoduchý příběh je doprovázen velkými ilustracemi, ale také obrázky (tzv. piktogramy), které odrážejí podobu věty a pomáhají tak pochopit a vnímat větnou stavbu. Piktogramy napomáhají v mluv...
Hlavní autor: | Zobačová, Hana |
---|---|
Další autoři: | Vlková, Bára |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
V Praze :
Pasparta Publishing, s.r.o.,
2022
|
Vydání: | Vydání první |
Edice: |
Pasparta pro děti
Snadné čtení (Pasparta) |
Témata: | |
Konspekt: | 821-93 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02796nam a2200553 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 36723 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20230324110340.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 221118s2022 xr a a 000 j cze | ||
015 | |a cnb003472947 | ||
020 | |a 9788088429555 |q (vázáno) | ||
040 | |a ABG001 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 821-93 |x Literatura pro děti a mládež (beletrie) |9 26 | |
080 | |a 821-32 |2 MRF | ||
080 | |a 821-93 |2 MRF | ||
080 | |a 316.772-028.82 |2 MRF | ||
080 | |a 003.628 |2 MRF | ||
080 | |a (0:82-32) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Zobačová, Hana |7 mzk2015858922 |4 aut |9 43054 | |
245 | 1 | 0 | |a Pohádka o modrém vagonku / |c Hana Zobačová ; ilustrace Bára Vlková |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a V Praze : |b Pasparta Publishing, s.r.o., |c 2022 | |
300 | |a 59 nečíslovaných stran : |b barevné ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Pasparta pro děti | |
490 | 1 | |a Snadné čtení | |
520 | 2 | |a Zvědavý vagonek, který by chtěl každému pomáhat, zažívá různá dobrodružství, a nakonec sveze děti na výlet. |b Jednoduchý příběh je doprovázen velkými ilustracemi, ale také obrázky (tzv. piktogramy), které odrážejí podobu věty a pomáhají tak pochopit a vnímat větnou stavbu. Piktogramy napomáhají v mluvení i čtení a podporují čtenářské i předčtenářské dovednosti. Protože příběh pohádky je založen na opakování, umožňuje dětem rychlou orientaci v textu a dopřává jim možnost číst a rozumět celému příběhu s malým množstvím slov. Děti si tak mohou pohádku bezproblémově přečíst samy nebo díky obrázkům pomáhat ve čtení dospělému. Mohou ji také zpětně snadno interpretovat. Nakladatelská anotace. Kráceno. | |
650 | 0 | 7 | |a alternativní a augmentativní komunikace |7 ph221973 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a piktogramy |7 ph115726 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a alternative and augmentative communication |
650 | 0 | 9 | |a pictograms |
655 | 7 | |a příběhy |7 fd133204 |2 czenas | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |2 czenas | |
655 | 9 | |a stories | |
655 | 9 | |a children's literature |9 40468 | |
700 | 1 | |a Vlková, Bára |4 ill | |
830 | 0 | |a Pasparta pro děti | |
830 | 0 | |a Snadné čtení (Pasparta) | |
910 | |a FMG501 | ||
942 | |2 udc |c KN | ||
999 | |d 36723 | ||
993 | |0 0 |1 420516043482 |2 udc |4 0 |6 PMI |7 0 |9 51180 |a 233.00 |b 0 |c 2000611 |d 2023-03-24 |e 0 |f PASKOV |g PM/I |h 320.00 |i 9 |l PASKOV |r 2023-04-20 |t 8 |w 2023-03-24 |x 1034993 |y KN | ||
993 | |0 0 |1 420516043483 |2 udc |4 0 |6 FCIRMI |7 0 |9 51181 |a 233.00 |b 0 |c 1000248 |d 2023-03-24 |e 2 |f REPISTE |g FCIRM/I |h 320.00 |i 9 |l FCIR |m 2 |r 2024-04-12 |s 2023-09-08 |t 8 |w 2023-03-24 |x 1034993 |y KN |